یادمان باشد که......
طلایه دار

* او که زیر سایه دیگری راه می رود ، خودش سایه ای ندارد.

* در حرکت ، همیشه افق های تازه هست.

* اندک است تنهایی من در مقایسه با تنهایی خورشید.

* هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها.

* آرامش ، جایی فراتر از ما نیست.

* در خسته ترین ثانیه های عمر هم هنوز رمقی برای انجام برخی کارهای کوچک است!

* لازم است گاهی با خودم رو راست تر از این باشم که هستم.

* سهم هیچ کس را هیچ کجا نگذاشته اند ؛ هر کسی سهم خودش را می آفریند.

* آنچه امروز برایم مهم است ، فردا نخواهد بود.

* من « از این به بعد» هستم ، نه «تا به حال »

* غیر قابل تحمل وجود ندارد.

* خوبی آنچه که ندارم ، این است که نگران از دست دادنش نخواهم بود.

* همیشه چند قدم آخر است که سخت ترین قسمت راه است.

منبع:مجله شادکامی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 1 مهر 1391برچسب:یادمان باشد, :: 13:4 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 208746
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب